There Was One, There Was None
There Was One, There Was None van Yasmin Shahbahrami onderzoekt de vriendschap op afstand tussen twee Iraanse meisjes door de tijd heen. Met een prachtig kleurenpalet en een melancholische toon getuigt deze korte film zowel van het verlangen als van de moeilijkheid om sterke banden te behouden wanneer deze worden bemiddeld door moderne technologie.