Een zowel letterlijk als figuurlijk gebroken pop reflecteert in een groepstherapiesessie op de momenten in haar leven die haar hebben gevormd. Zorgvuldig gecreëerde, detailrijke stop-motionanimaties vertellen het verhaal van dit eenzame figuurtje, dat door zich kwetsbaar op te stellen tot nieuwe inzichten komt. De toon van deze gevoelige animatiefilm over zelfheling is zoals de verschillende materialen die de Zuid-Koreaanse regisseur Hyewon Jung gebruikt: licht als de witte veren, broos als de kleine aardewerkjes en zacht als het zand.