Groezelige beelden tonen een huis in verval. Het is er vies, de aangebrande koffie en verbrande toast zijn bijna te ruiken. Een man leeft er in isolement. Hij is geobsedeerd door Tommy Cooper, de komiek die op het podium stierf, waarvan iedereen dacht dat het bij de show hoorde. Filmmaker Helen Anna Flanagan laat hem, in dit moderne spookverhaal, met zijn idool versmelten.