Terwijl de moderne wereld om haar heen maar door blijft draaien, lijkt voor de eenzame Jasmine alles stil te staan. Ze mist haar vriend, worstelt met emoties en voelt zich geïsoleerd in haar Rotterdamse appartement. In deze fijngevoelige korte film van filmmaker en fotograaf Ashley Röttjers – winnaar van de RTM Pitch 2025 – volgen we een dag uit het leven van Jasmine, waarbij visioenen de filmische realiteit binnensijpelen. Na een onopvallende ontmoeting met een vrouw bij een tramstop lijkt er iets te veranderen in Jasmine, in deze subtiele film over isolement en menselijke connectie.