A broken doll – both literally and figuratively – reflects on the formative moments of her life during a group therapy session. The carefully crafted stop-motion animation brims with detail, telling the story of a lonely figure who gains new insights through vulnerability. The tone of this delicate film mirrors the materials used by South Korean director Hyewon Jung: light as white feathers, fragile as small figurines, and soft as sand.