RELUCESCO
Transcendental and ecstatic, RELUCESCO is a triptych about sensuality, desire and sex told through bodies and light. Shot on various analogue formats, light paints these merged, writhing figures into being. A poetic and inclusive alternative to pornography that allows the unseen and intangible to become the tantalising places of erotic pleasure.