Acid City
A dystopian future that’s ever nearer, Acid City floats in toxic waters and is left to its own devices. But under the boiling sun, the city weaves together its own social fabric. With audio recordings taken off the streets of NYC, this animation offers us something rare in the face of climate catastrophe: hope.