Acid City
In Acid City komt een dystopische toekomst steeds dichterbij. De stad drijft in giftig water en is aan haar lot overgelaten, maar creëert onder de brandende zon een eigen sociale structuur. Met geluidsopnames vanaf de straten van New York biedt deze animatie iets zeldzaams in een tijd van klimaatdreiging: hoop.