Golden Island
Twee vrienden, een Papoea en een Javaan, maken samen een film. Terwijl ze de opnames bekijken, raken ze in gesprek over de moeizame relatie tussen Papoea en de rest van Indonesië. Met humor en speelsheid biedt Golden Island ruimte voor reflectie en discussie en vindt de film een evenwicht tussen een utopisch fantasiebeeld van Papoea, met zijn prachtige natuur, en de ironische realiteit van schadelijke grondexploitatie en militaire onderwerping.