RELUCESCO
Het transcendentale en extatische RELUCESCO is een drieluik over sensualiteit, verlangen en seks, verteld met behulp van lichamen en licht. Gedraaid op verschillende analoge formaten schildert het licht de versmolten, kronkelende figuren tot leven. Een poëtisch en inclusief alternatief voor pornografie dat het onzichtbare en ontastbare tot verleidelijke plekken van erotisch genot verheft.