Last Shot
Al gaande door de foto’s op de camera van zijn recent overleden broer, een fotojournalist in Gaza, doet Musa een pijnlijke ontdekking. Hij wil dat het werk van zijn broer wordt opgenomen in een aankomende foto-expositie, maar moet intussen ook zijn eigen gevoelens een plek geven. Last Shot is een indrukwekkende en confronterende film over rouw en censuur, die de vinger op de zere plek weet te leggen.