Last Shot
Browsing through photos on the camera of his recently deceased brother– a photo journalist in Gaza – Musa makes a painful discovery. He fights for the inclusion of his brother’s work in an upcoming exposition, but has his own feelings to cope with as well. Last Shot is a distressing, yet impressive film about grief and censorship that hits a nerve.