Futuros luminosos
In a strange, dark place, a colourful group of young people project their future. With a captivating blurred black and white, Colombian filmmaker Ismael García Ramírez explores their expectations, transforming cinematic language into a hybrid game between portraiture and imagination. In this eerie atmosphere, among mountains, caves and abandoned sites, this singular crew performs the life to come, as bright as imperfect.