Futuros luminosos
Op een vreemde, donkere plek projecteert een kleurrijke groep jongeren hun toekomst. De Colombiaanse filmmaker Ismael García Ramírez verkent hun verwachtingen in een fascinerend vervaagd zwart-wit. Hij maakt van filmtaal een hybride spel tussen portret en verbeelding. In de griezelige bergachtige omgeving vol grotten en verlaten plekken vertolkt deze bijzondere groep het leven dat komen gaat, even stralend als imperfect.