Home is where the heart is
Home is where the heart is duikt via virtual reality, familiefoto’s en studiogesprekken in het verleden van de hoofdpersoon, waarbij het geweld van incest en de enorme kracht en inspanning die nodig zijn om dit te overleven, worden blootgelegd. De film toont de blijvende impact van trauma’s op onze herinneringen en ons heden, maar is bovenal een uiting van liefde, die de waarde en kracht van film als plaats voor genezing en wederzijds begrip benadrukt.