Body, remember…
De cameralens is als een sleutel tot de zintuigen en het sensuele. De close-up zorgt voor tastbaarheid en verleidt tot aanraking, het onscherpe beeld tart de grenzen van het kader en nodigt uit om binnen te treden. Maar waar alle zintuigen worden geprikkeld, maakt de lens van de projector de afstand onoverbrugbaar.