Domestic Demon
Een visueel gedicht over de vervreemding na een bevalling. Het aan een ander leven overgeleverde lichaam verandert in iets nieuws en onbekends: een mythisch monster, een demoon. Met eenvoudige middelen schetsen buitengewone beelden het helaas bekende verhaal van isolatie en slaaptekort in naam van het moederschap. Verteld in het West-Armeens, de bedreigde moedertaal van de filmmaker.