Body, remember…
The lens of the camera is a key to the senses and the sensual. The close-up renders tactility inviting touch, the obscured image tests the boundaries of the frame beckoning one to enter. But as all the senses are awakened, the lens of the projector relays a distance that cannot be collapsed.