Brandon’s gym is unique. He practices his sport at a very social place where athletes are all but family. After a lot of hard work, Brandon will receive the black belt – but not before this short documentary poses the question of what it means to be a good man. Is a ‘good man’ the same as a ‘real man’? And how does faith fit into all of this?