De sportschool van Brandon is uniek: de plek waar hij jiujitsu beoefent is een sociale ruimte en de sporters zijn er zo’n beetje familie van elkaar. Op weg naar de uitreiking van de zwarte band, die Brandon na een lange weg verdiend heeft, stelt deze korte documentaire de vraag: wat betekent het om een goede man te zijn? Valt dat samen met het zijn van een ‘echte’ man? En welke rol speelt het geloof hierbij?