Unreleased
Performance artist Ari Dwianto arrives for an audition. When he begins to dance, memories and experiences from his childhood rise to the surface, influencing the way his body moves. As these memories reveal themselves, the lasting impact of his experiences growing up during the dictatorship become apparent: his body is trapped in the lingering shadows of order and discipline.