Unreleased
Performancekunstenaar Ari Dwianto komt aan voor een auditie. Wanneer hij begint te dansen, komen herinneringen en ervaringen uit zijn kindertijd naar boven, die de manier waarop hij zijn lichaam beweegt beïnvloeden. Terwijl deze herinneringen zich openbaren, wordt de blijvende impact van zijn ervaringen tijdens het opgroeien onder een dictatuur duidelijk: zijn lichaam zit gevangen in de aanhoudende schaduwen van orde en discipline.