Others or ‘rust en orde’
Een documentaire uit de jaren 90 over de traditie rondom het ritueel ‘Rampogan Siluman Macan’ dat al sinds de koloniale tijd in Tanah Runcuk wordt uitgevoerd, die vanwege censuur nooit het daglicht heeft gezien. Nu heeft het Centrum voor Tanah Runcuk Studies deze verloren gegane film opnieuw gemaakt, met de originele interviews als uitgangspunt. Vier korte verhalen, verteld door verschillende bronnen, belichten de verborgen geschiedenis van dit ritueel vanuit verschillende perspectieven.