Fever Dream
Een vermoeide acteur wordt wakker in een zwarte doos, waar hij zijn eigen opvoering bekijkt. Terwijl hij probeert te begrijpen wat er gebeurt, vervagen de grenzen tussen wat echt is en wat niet, en verliest hij grip op ruimte en tijd, gevangen in een koortsdroom. Een surrealistische en beklemmende film, gedreven door de onheilspellende muziek van Wukir Suryadi.