Fever Dream
A fatigued actor wakes up inside a black box, where he finds himself watching his own performance. While he tries to get a hold on what is happening, the boundaries between what’s real and what isn’t blur, and he loses grip on space and time, trapped in a fever dream. A surreal and haunting film, driven by the ominous music of Wukir Suryadi.