Wander to Wonder
Mary, Billybud and Fumbleton are the stars of the 80s TV show Wander to Wonder. After their creator dies, they have to fend for themselves in the studio. As their hunger grows, the show becomes increasingly grim.
This sinister stop-motion film – made with a remarkable attention to detail – was selected for the 2023 Venice Film Festival. Previously, filmmaker Nina Gantz made the animated short Edmond (IFFR 2015), which won multiple awards – including a BAFTA.