Wander to Wonder
Mary, Billybud en Fumbleton zijn de sterren van een tv-show uit de jaren 80: Wander to Wonder. Na de dood van hun maker, moet het drietal het zelf zien te rooien in de studio. Naarmate hun honger toeneemt, wordt de show steeds grimmiger.
Deze sinistere stop-motionfilm met een geweldig oog voor detail werd in 2023 geselecteerd voor het Filmfestival van Venetië. Filmmaker Nina Gantz maakte eerder de korte animatiefilm Edmond (IFFR 2015) en won daar onder andere een BAFTA voor.