Where Do Ideas Come From?
Waar komen ideeën toch vandaan? Filmmaker Joysi Olijhoek onderzoekt die vraag in charmant split screen, terwijl schijnbaar ongerelateerd archiefmateriaal voor onze ogen voorbijflitst. Niet alleen de beelden zijn samengesteld uit her en der gevonden materiaal, ook de voice-over bestaat uit geluidsfragmenten die het ontstaan van ideeën bevragen. Ondertussen krijgt voor onze ogen een nieuw idee gestalte.