Where do ideas come from? Using seemingly unrelated archival material, filmmaker Joysi Olijhoek uses a split-screen to probe this question. And, it’s not just the images that are recycled: the voiceover consists of various excerpts pondering the origin of ideas. Meanwhile, we witness the emergence of a new idea.