De drang naar liefde en genegenheid voor zijn medemens is groot bij Edmond. Misschien wel iets te groot. Aan de oever van een meer probeert hij uiteindelijk zijn leven te overzien. In gedachten gaat hij op zoek naar de beslissende momenten in zijn leven en de bron van zijn verlangens. Een zwarte komedie en aandoenlijke animatiefilm over een man met kannibalistische neigingen.