“How can we cancel this displacement?” Impossible questions are posed to refugees, queries that form the springboard for an associative collage with an ironic slant. With a surprising combination of archive material and video game footage, filmmaker Malaz Usta portrays the absurd reality and consequences of displacement. As viewers, we get a taste of the confusion, insecurity and loneliness that are part of this experience.