“Hoe annuleren we deze ontheemding?” Onmogelijk te beantwoorden vragen die aan vluchtelingen worden gesteld, zijn het aanknopingspunt voor deze associatieve collage met een ironische insteek. Filmmaker Malaz Usta schetst met een onverwachte combinatie van archiefmateriaal en beelden uit een videogame de absurde realiteit en consequenties van ontheemding. Hij betrekt de kijker in de verwarring, onzekerheid en eenzaamheid die bij deze ervaring komen kijken.