Een tatoeage van een Kiowa-man in traditionele kledij op de arm van een Oekraïense soldaat dient als uitgangspunt van een verhaal over een Amerikaanse legerbasis in Oklahoma die ooit is gebouwd om de Kiowa en Apache die hun land verdedigden te bestrijden. Op de basis worden nu Oekraïense soldaten getraind om hun land te verdedigen.