Silent Panorama
Two campers follow their clothes as they float away on a stream in the Belgian Ardennes. Along their journey through nature, they observe the various ways that people disturb the peace. Illustrator-animator Nicolas Piret has an incredible eye for detail and uses only a single sheet of paper to tell this story. With this impressively meticulous approach, he deploys a playful form of storytelling.