Silent Panorama
Op zoek naar hun kleren die zijn weggedreven in een beekje doorkruisen twee kampeerders de Belgische Ardennen. Gaandeweg zien ze hoe de kalmte van de natuur op verschillende manieren door andere mensen wordt verstoord. Met een ongekend oog voor detail heeft illustrator en animator Nicolas Piret slechts één vel papier nodig voor dit verhaal. Een indrukwekkend minutieuze aanpak die speels met de kunst van het vertellen aan de haal gaat.