Crazy Lotus
Strange things seem to be happening to the citizens chasing Good Seconds along the riverbank, as they are wandering around between infinite possibilities. The newly released Distant Heart Glasses they wear offer them an escape from reality which is as tempting as it is daunting. In a world where the lines between our urban spaces and our digital environment are continuously blurring, what is the best possible path forward, if there still is one?