Crazy Lotus
Er gebeuren vreemde dingen met de burgers die op de rivieroever jacht maken op Good Seconds, terwijl ze dolen in een zee aan mogelijkheden. De net uitgekomen Distant Heart-brillen die ze dragen, bieden een vlucht uit een werkelijkheid die even verleidelijk als intimiderend is. Wat is, in een wereld waarin onze stedelijke en digitale omgevingen steeds meer verstrengeld raken, de beste optie, als die nog bestaat?