3 MWh
Een medewerker van een kerncentrale die geobsedeerd is door tellen, heeft een maximum gesteld aan de hoeveelheid energie die hij tot zijn dood wil verbruiken. In dit macabere, maar meesterlijke filmgedicht in 35 mm met sterke mathematische onderstromen vertelt Marie-Magdalena Kochová het verhaal van een man wiens leven langzaam transformeert. Een liefdevolle omarming van het feit dat we niet alleen ons lichaam, maar ook onze energie zijn.