3 MWh
A nuclear power plant worker obsessed with counting has set a maximum limit on how much electricity he wants to consume until the end of his life. In this grim but masterful 35mm film-poem with strong mathematical undercurrents, Marie-Magdalena Kochová presents to us a story of a man whose life is moving towards transformation. A loving acceptance of the fact that we are not just our bodies, but energy too.