80 000 ans
An archaeologist returns to her hometown in Normandy for a dig. Although initially enthusiastic about seeing old acquaintances, her weekend doesn’t go as planned. Caught in a playful, inventive split screen, all her self-reflection, doubt, thoughts and memories slowly meld until it is no longer entirely clear what is going on in her mind, and what isn’t.