Sunsets, everyday
Visual artist Basir Mahmood has long held an interest in labour, performance and codes of the film industry, having produced several films in Lahore, Pakistan with local ‘Lollywood’ crews. In Sunsets, everyday he revisits such a film set, but it seems something more sinister is going on this time. A scene depicting domestic violence is acted out repeatedly, but as in real life, its action is obscured, happening out of sight.