Sunsets, everyday
Beeldend kunstenaar Basir Mahmood is al lang geïnteresseerd in arbeid, performance en de codes van de filmindustrie, getuige eerdere films die hij in Lahore, Pakistan produceerde met lokale ‘Lollywood’-crews. In Sunsets, everyday toont hij opnieuw zo’n filmset, maar het lijkt erop dat er dit keer iets kwalijks aan de hand is: huiselijk geweld. Maar net als in het echte leven is dit geweld verhuld, uit het zicht.