80 000 ans
Een archeoloog keert terug naar haar geboorteplaats in Normandië voor een opgraving. Hoewel ze aanvankelijk enthousiast is om oude bekenden terug te zien, verloopt haar weekend niet helemaal zoals verwacht. Gevangen in speels, inventief split screen smelten al haar zelfreflecties, twijfels, gedachten en herinneringen langzaamaan samen. Tot het niet meer helemaal duidelijk is wat zich in haar hoofd afspeelt, en wat niet.