ELSA merdelamerdelamer
This short film was conceived as a sexy chapter in the collectively made feminist biodrama The Filmballad of Mamadada. Child not only built her reputation by experimenting with narrative tropes and innovative montage, but equally by her free-spirited address of love and sexual mores.