ELSA merdelamerdelamer
Deze korte film is bedoeld als een sexy hoofdstuk in het door een collectief gemaakte feministische biodrama The Filmballad of Mamadada. Abigail Child heeft niet alleen naam gemaakt met haar experimenten met verhalende stijlfiguren en haar vernieuwende montage, maar evenzeer met haar vrijmoedige benadering van de liefde en seksuele mores.