G Is the Dial
De amateur-huis-tuin-en-keuken-16mm-projector – ooit zo’n vertrouwd apparaat om bewegend beeld mee te projecteren. Nu lijken apparaat en zijn filmrolletjes haast onmogelijk te ontcijferen. Archivaris, filmmaker en performancekunstenaar Lampert brengt op speelse wijze al zijn interesses bijeen in deze korte sitcom met gelukkige afloop. Zie ook El adios largos in dit verzamelprogramma.