Doorway for Natalie Kalmus
Natalie Kalmus, de ex-vrouw van de Technicolor-oprichter Herbert Kalmus, was kleurenconsulent voor honderden kleurenfilms, waaronder The Wizard of Oz, Gone with the Wind en The Red Shoes. De hommage van Aura Satz aan deze theoreticus van de ‘colour consciousness’ roept ook het werk van Paul Sharits en Dario Argento in herinnering. Zie ook Joan the Woman – With Voice in verzamelprogramma POST SCRIPT in Regained.