Raining Ashes
Raining Ashes is a symbolic illustration of an illusory relationship between a prisoner in solitary confinement and an activist. The prisoner imagines the activist is writing to her out of vigilance and sympathy. Finally, the illusion turns out to belong more to the writer than the prisoner.