Good Childhood Days
Through a nostalgic journey, the viewer is transported to the childhood of Aliyar Rasti and Siavash Naghshbandi in the 1980s. The music was composed by Iranian rock band Bomrani and is based on a famous Iranian kindergarten song from that period.