Raining Ashes
Raining Ashes illustreert op symbolisch wijze de denkbeeldige relatie tussen een gedetineerde in eenzame opsluiting en een activist. De gedetineerde fantaseert over hoe de activist haar schrijft uit bezorgdheid en medeleven. Uiteindelijk blijkt het meer een illusie van de brievenschrijver te zijn dan van de gedetineerde.